Our services

Our Awesome Services


Highly Customizable

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed dosit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut.

Fully Responsive Layout

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed dosit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut.

User Experience

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed dosit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut.

Creative Web Design

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed dosit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut.

Unique and Clean

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed dosit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut.

Creative Ideas

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed dosit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut.

2500

Happy Customer

2500

Finish Projects

90%

Business Growth

1350

Cups of Coffee

Featured portfolio projects

Look At Our Projects


Client's Feedback

What People Say


Our latest blog posts

News And Updates


Prečo sú potraviny v niektorých obchodných sieťach tak lacné?

Zoberme si na začiatok taký Lidl, keď prídete do tohto obchodu všimnete si, že tam nie je akosi veľa zamestnancov. Pár zamestnancov tam vykladá tovar, pár je ich za pokladňou. Je to preto, pretože Lidl sa snaží minimalizovať náklady a maximalizovať zisky. Lidl kupuje v obrovskom množstve tovar ktorý následne predáva, a preto že kupuje v takom veľkom množstve dostáva obrovské zľavy. To znamená že ak v Lidli nájdete napríklad maslo za 1,50€, jeho pôvodná hodnota bola pod 1€. Ďalšia vec je, že Lidl si berie späť daň z pridanej hodnoty, pretože nie je posledným spotrebiteľom výrobku.

výprodej
 
Ďalšia vec čo si môžete všimnúť je, že niektoré produkty ani nie sú vyložené v regáli ale sú len položené na kartónoch na zemi. Tým pádom zamestnanci majú väčšiu efektivitu a môžu vyložiť viac tovaru na predaj v menšom čase. Môžete si všimnúť že v predajni nenájdete viacej značiek pre jeden tovar ale obvykle sú to 1 alebo 2 značky na tovar. Tým pádom zákazník si vezme jeden produkt o väčšom množstve a nevyberá si z viacerých. Tým že si vyberiete väčšiu kvantitu výrobku, vás to vyjde lacnejšie ako by ste v inom obchode zaplatili podobnú cenu iba za jeden produkt.

košík
 
Typické značky ako SilverCrest sú pre Lidl obvyklé. Ponúkajú elektroniku, no sú známe priemernou kvalitou za nižšiu cenu. Lidl má vlastné značky ktoré ponúka na predaj či sa jedna o spomínanú elektroniku alebo potraviny, sladkosti, oblečenie a iné. Lidl patrí k nemeckej diskontnej sieti, to znamená že je známa po celej Európe, tým pádom počet zákazníkov narastá a zisk rastie. Na Slovensku sa nachádza cez 131 predajní či už na východnom, strednom alebo západnom regióne. Aby si udržiavali efektivitu u zamestnancov tak im ponúkajú rôzne benefity v podobe zliav, alebo akcií. Tým že v jednej predajni nájdete minimum zamestnancov tak aj ich mzda sa aktívne zvyšuje každým rokom podľa odrobených rokov zamestnanca.

Ako sa zbaviť vrások?

Botulinoterapia, injekcie lipodukov – všetky tieto postupy pomáhajú rýchlo omladiť tvár. Ak kompetentne pristupujete k náprave zmien súvisiacich s vekom, je lepšie ich kombinovať s  technikami, ktoré stimulujú pokožku tváre na obnovu. Ak však žena chce dosiahnuť výsledok "tu a teraz", pomôžu injekcie. Aký je najbežnejší postup, keď sa chcete zbaviť vrások a opuchu tváre?

stará žena

1.      Botox. Liečivo, ktoré blokuje určité svaly tváre, čím sa vymazáva aj drobná mimika, ktorá napodobňuje vrásky.
 
2.      Plnivá. Môžu byť použité na vyplnenie vrások a záhyb, na obnovu znovu strateného objemu tkaniva alebo odstránenie jemných vrások.
Rozlišujte plnivá na báze kyseliny hyalurónovej a hydroxyapatiky vápnika. Vhodný prípravok je vybraný na základe individuálnych vlastností kože ženy, ako aj jej sklonu k opuchom. V druhom prípade je veľmi dôležité vybrať plnivá na báze kyseliny hyalurónovej, ktorá môže dodatočne priťahovať a zadržiavať vodu.

3.      Liporeduktory. Látky, ktoré regulujú metabolické procesy v tukových bunkách takým spôsobom, že sa budú akoby zmenšovať.  Z tohto dôvodu dochádza k poklesu objemu tuku v určitej oblasti tváre.
Spravidla je potrebné kombinovať rôzne injekčné techniky na dosiahnutie výrazného omladenia tváre. Pozrime sa, aké zmeny veku možno korigovať injekciou a aký výsledok je možné dosiahnuť.

babička

Vrásky na čele
Zvyčajne sú prvé vrásky, ktoré si ženy všimnú, umiestnené presne na čele: horizontálne vrásky, vertikálne v nosnom moste. Vrásky na čele dávajú tvári stále unavený vzhľad, najmä v kombinácii s previsom horného viečka. Liečbu botulínom môžete kombinovať s blanšírovaním – plnením jemných vrások s plnivom s nízkou hustotou. Takže môžete dosiahnuť efekt dokonale hladkého čela.

Nosové záhyby a dolná tretina tváre
Druhá vec, ktorú žena pozoruje na tvári, sú výrazné nosové záhyby, vrásky. Tvár ako celok vyzerá unavene a smutne. Prvá vec, ktorú je potrebné urobiť v tomto prípade je obnoviť skeletálnu chrbticu, čím sa zvýši množstvo kostného tkaniva. V tomto prípade dostaneme dostatočné napätie tkanív, ako v mladom veku.

Vrásky okolo očí
S vekom sa zväčšujú viditeľné vaky v dolnej oblasti očných viečok, takzvané vaky pod očami. Zníženie objemu vakov pod očami je možné dosiahnuť  použitím  injekcii liporeduktorov. Korekcia vrások na tvári sa vykonáva s Botoxom a plnidlom s nízkou hustotou.